torsdag 4 februari 2010

Vill ut!

Det är förstås omöjligt att säga om det handlar om dagar eller veckor nu. Men jag känner mig helt annorlunda. Igår kändes hela min kropp så annorlunda från innan att jag faktiskt blev lite stressad. Bebisens huvud är riktigt långt ner, alla rörelser där inne känns mycket mer, det känns som om hon försöker bryta sig ut från sidan av magen eller något. Det finns absolut inget bekvämt sätt att sitta eller ligga på längre, hur jag än gör så tar det i någonstans.

Antagligen blir jag extra stressad för att jag verkligen vill att hon i alla fall ska vänta till efter helgen. Och det gör hon ju säkert. Jag skulle inte alls bli förvånad om jag istället gick över tiden den här gången...

2 kommentarer:

Jempajenny sa...

Ingen bebis än..?

erica sa...

hej hej, en annan mamma här. Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg!!!

Kram