lördag 17 juli 2010

Kommer snart tillbaka

Det har inte blivit några inlägg på länge. Den här gången betyder det inte att jag kommer att sluta. Det betyder bara att det är sommar och det finns just nu roligare saker att göra än att sitta här och skriva.
Veckan i Sverige var härlig, och nu är mina föräldrar här på Mallorca, vilket är jätteskönt. Det är roligare att hitta på saker och jag får mycket hjälp med barnen och lite tid för mig själv. Om en vecka åker dom tillbaka till Sverige, och då hittar ni mig säkert här igen!

Men vem sitter och läser blogger så här i semestertider vilket fall som helst...

Måste bara lägga till en liten parantes. Solsidan är den bästa serien jag sett på länge. Antagligen den bästa svenska serien jag någonsin sett! Eftersom jag missade avsnitten i höstas så tog jag med en dvd hit med alla tio avsnitt. Det kan vara skönt att ha något svenskt att titta på här ibland. Av de få minutrarna jag lyckats se innan visste jag att jag skulle tycka om den, men ååhhh vad rolig den är! Jag hoppas verkligen det är fler avsnitt på gång?!

4 kommentarer:

Larubsson sa...

En ny omgång ska eller har spelats in. Älskar också denna serie. Kan känna igen sig lite i den :) Som om vems tur det är att byta blöjor.... Hoppas att ni har det bra i sommaren! Kram

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade inte din mejladress på bloggen så jag undrar om du skulle kunna kontakt mig på lyckebykinesen@gmail.com istället?

Tack!

Mvh,
Chris

Anonym sa...

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:
http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

Mattias sa...

Väntar fortfarande......