torsdag 9 oktober 2008

Höst

Dåligt väder igen. Usch. Jag vet att det är höst och helt normalt att det blir lite dåliga dagar här och där, men det är ju så tråkigt! Idag både blåser och regnar det, det går ju inte göra någonting. Jag blir så rastlös när jag bara sitter hemma. Hoppas det blir bättre framåt dagen så att jag åtminstone kan ta mig ut på en promenad.

Oskar har sovit så bra i natt. Inte konstigt eftersom han inte sov något natten innan, men ändå. Han vaknade med fyra timmars mellanrum. Vilken lyx!!! Så nu är jag full av energi. Lite synd då att vädret är så dåligt alltså...
Men, som tur är har jag en liten underbar kille att leka med för att fördriva tiden!


Glad kille!


Inte alltid lätt att hålla ögonen i styr...

4 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, så där vindögd blir William också ibland! :-)

Vad skönt att Oskar sovit bra i natt. Det har min lille kille också gjort.

kram Linda

Jag är på väg att bli vuxen! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hej ho

Anonym sa...

Hej såg föresten att vår blogg-tjej har börjat igen.
Skrev det på FL men kom på att det är bättre att skriva det här.

http://www.familjeliv.se/Forum-5-155/m37454481.html

KRAM!