lördag 4 oktober 2008

Tråkigt

Precis när jag trodde att jag blivit bra på att blogga igen så slutade jag helt. Hmm. Jag kan skylla det på att vår andra dator håller på att krasha, och att min lillebror och hans flickvän varit här i en vecka. Men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag kommer fortsätta eller inte... Jag både vill och inte vill, har svårt att hitta motivationen. Ni kan ju alltid försöka motivera mig om det är så att ni vill att jag ska fortsätta skriva.
Usch, idag är en sådan där riktigt tråkig dag. Mulet och kallt och tråkigt ute och dessutom mjölkstockning och feber. Hoppas själv på ett roligare inlägg snart!

5 kommentarer:

kuusk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kuusk sa...

Hej! oj, nu blev det något fel här..skrev i alla fall att jag alltid läser din blogg bara så att du vet! mjölkstockning är ju oerhört jobbigt...usch...det där har man glömt av nu, hoppas att det går över fort..kanske vi kan ta en fika snart när su har kryat på dej, kram Anna

Linda sa...

Jag har följt din blogg och det skulle vara roligt att fortsätta läsa den. Men visst får man svackor emellanåt i sitt bloggande.

Stackare som fått mjölkstockning! Jag har redan haft det tre gånger. Kände mig riktigt risig och hade hög feber. Hoppas du snart mår bättre.

kram Linda

Anonym sa...

Anna, sluta inte!!! Jag läser alla dina inlägg, toppenroligt! Men mjölkstockning låter inget vidare, har aldrig testat! ;) Men om jag någon gång får sånt ska jag rådfråga dig! Stor kram till dig, söta Oskar och Norpan

Anonym sa...

...det är Caroline Berntsson som skriver, kom visst inte med!