söndag 26 oktober 2008

Mot kallare lander!

Oj det var längesedan jag skrev nu! Har varit busy busy. Mest med en skrikande bebis tyvärr. Stackars Oskar har haft sá ont i magen och har grátit mycket. Trodde att han hade kolik men nu vet jag inte riktigt, Nu har han nämligen haft tvá underbara dagar med nästan bara leenden, och dá glömmer man det där. Ja, ja, kolik eller annan magont, det spelar ju inte sá stor roll vad det kallas. Han har haft ont helt enkelt. Jag hoppas ju nu att det redan börjar vända, men det är bara att vänta och se.
I morgon ska vi pá tvámánaderskontroll! Hjälp vad stor han är! Vi har inte varit där pá en mánad nu sá det ska bli väldigt spännande att se hur mycket han växt. Att det är mycket vet jag. Han är sá stor nu... Har växt ut nästan alla sina 56 kläder.

Vi har bestämt oss för att dra át kallare länder i vinter. Alltsá Sverige. Sá 1a november tar jag och Oskar flyget och N kommer efter med bilen. Vi har tänkt stanna allt mellan 2 och 5 mánader. Vi tar det som det kommer. Precis som vi alltid gör. Vad jag ville säga med detta var mest att jag tror jag kommer ta upp bloggningen igen när jag kommer till Sverige. För jag saknar det faktiskt. Spelar ingen roll om nágon läser, jag tycker helt enkelt om att skriva av mig lite.
Ska försöka skriva hur det gick hos doktorn imorgon, annars hörs vi ifrán Sverige!

4 kommentarer:

Malin sa...

Hej! Jag ville bara tala om att jag läst din blogg, och jag har faktiskt saknat dina berättelser. Grattis till sonen och välkommen tillbaka till Sverige. :)

Anonym sa...

Jag har också saknat dina regelbunda uppdateringar här på bloggen,, kikar alltid in en sväng varje dag.
Spännande för Oskar att spendera sin första vinter någonsin i kalla Sverige,, inte för att han kanske vet om det ;)

kuusk sa...

Hej Anna! tråkigt att han har haft ont i magen ju, men det kanske går över lite nu, ju större dom blir ju bättre brukar det ju bli! Vi har minusgrader här i Sverige, jättekallt!! Vi far och flänger, många som vill träffa LIam! jag var lite orolig att du hade bokat med sterling, dom har ju gått i konkurs..men det gjorde du inte va?? ta hand om er nu så ses vi när niu kommer tillbaks till MAllis!! krsm Anna o Liam

Veronica sa...

Kul!
Hoppas få läsa lite mer nu när ni är hemma i Sverige! =)