onsdag 9 december 2009

Friska igen.

Friska och krya igen. Någon timme efter sista inlägget spydde jag, och senare på natten spydde O. Det var dock allt. Jag mådde bra både innan och efter. O hade ju feber och var dålig ett par dagar, men någon magsjuka kändes det inte som det var. Konstigt.

O har sovit riktigt dåligt nu när han varit sjuk, och vaknat och bara skrikit flera gånger, länge. Jag har varit grymt trött. I natt sov han bättre, men jag känner att vi båda har lite sömn att ta igen!
Nu får han verkligen börja sova bättre. Han har ju vaknat flera gånger per natt sedan vi kom hit. Jag fasar för att han ska fortsätta med det när nästa bebis kommer. Men, det är ju ett tag kvar och det där med sömnen verkar gå i vågor hela tiden.

Jag är helt besatt av att sy redan. Än så länge har det blivit en gardin, två par byxor och jag håller nu på med ett tredje par. Sedan ska jag gå vidare till klänning eller sparkdräkt eller liknande tänkte jag.
Mycket tid att sy blir det förstås inte, men det är riktigt kul att sitta någon timma när O har gått och lagt sig. Kul med en hobby!

N har lämnat oss för Ungern i affärer ett par dagar. Jag tycker alltid det är lika tråkigt när vi är i från varandra. Som tur är så kommer han tillbaka till helgen igen, och alla dagar framöver i veckan är fullsmäckade!

Inga kommentarer: