lördag 15 maj 2010

Material girl

Jag tycker om kläder och skor och älskar att shoppa, men bryr mig inte alls vad det är för märke på sakerna. Snygga saker ska det vara, märket struntar jag i.
Jag skulle behöva en helt ny garderob. Det har inte blivit så mycket mer än graviditetskläder och amningstoppar de senaste åren. Väldigt, väldigt tråkigt! Nu ammar jag förstås ännu, men kan i alla fall börja tänka på nya fräscha saker i garderoben.

Jag har börjat med skorna. Fem par nya vår/sommar skor har det blivit, än så länge. Mer än vad jag brukar köpa på ett år. Speciellt när det gäller sommaren, då brukar jag köpa ett par sandaler och gå i dom tills det är hål i sulan.
Mina favoriter är dom här, som ju faktiskt är "märkes-skor", men dom är bara helt underbara. Om man kan vara kär i skor så är jag kär i dom här!



O älskar också skor. Han blir överlycklig när han får pröva nya skor och går gärna runt här hemma med mina eller Ns skor. Hans favorit skor just nu är också röda, precis som mammas!

Inga kommentarer: