tisdag 10 november 2009

Back on the net

Nu har vi äntligen skaffat internet så nu kan jag börja skriva i bloggen igen, och börja läsa era bloggar dessutom! Konstigt hur beroende man blir av internet.

Dessutom har jag sålt min minipc i dag, jag har haft den i ett år ungefär och var riktigt trött på att arbeta med Linux. Nu har jag köpt en mycket bättre dator. Fortfarande en mini dator vilket jag trivs bra med, men med större skärm och windows och mycket annat som är bättre.
Jag är överlycklig, älskar att få nya saker att leka med!!!

Idag blir det mest att installera program och titta runt på datorn, men snart ska jag skriva och berätta hur vi har det!

1 kommentar:

Linda sa...

Undrade just vart du tagit vägen... har saknat dina uppdateringar! ;-)

Härligt med ny dator och att ni fått igång internet!

kram!