fredag 13 november 2009

Vad ska ni göra i helgen?

Nu har N varit här i en vecka. Vi har varit här runt huset en hel dag tror jag, resten av dagarna har vi åkt runt överallt och ingenstans.

Jag sade till N att vi skulle hitta på något kul i helgen, kanske bjuda hit lite vänner eller så. Han sade "eller åka till Riga". Så nu ska vi till Riga. Imorgon. Mamma och pappa skulle åka i några dagar, med båten från Stockholm, så vi hoppade på deras resa.
Det ska bli jätteroligt. Det var längesedan vi åkte någonstans, i alla fall bara för semester och inte att hälsa på familj på olika ställen. Och det lär väl dröja länge tills vi kan göra det nästa gång.

Väskan är packad och klar och jag ska försöka komma i säng tidigt eftersom vi ska upp i ottan. Problem att somna har jag inte ofta nu för tiden!
Tisdag kväll är jag tillbaka, så vi "ses" väl på onsdag.

1 kommentar:

Jempajenny sa...

Hoppas ni har haft en trevlig resa!