söndag 1 november 2009

Home sweet home

Jag har kommit bort från bloggningen litegrand nu när jag är här. Det finns ju så mycket annat att göra!
Huset är i alla fall stort sätt klart, jag har fixat lite varje dag. Jag har fixat lite och pappa mycket ska jag kanske säga. Det börjar kännas riktigt bra nu och det är redo att flyttas in i. Det saknas fortfarande gardiner, mattor, dukar och sånt som gör det riktigt hemtrevligt. Och det som saknas mest är förstås min man! N kommer på onsdag eller torsdag och då flyttar vi in, ska bli så kul. Sedan blir det turer till Ullared, Ikea och lite till för att få det så hemtrevligt som möjligt.
Ett internet modem behövs också fixas, annars lär det ju bli ännu fler dagar mellan bloggningarna.

Imorgon ska jag och O testa på öppna förskolan för första gången. Det kommer han nog tycka är jätteroligt. Nya leksaker och en massa barn runt om sig, det kan inte bli bättre.
Nu blir det att slappa i soffan framför svensk tv.

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Japp radhus, son dotter, volvo... ha ha ha!

GRATTIS till allt. Hur har ni hittat ett hus så snabbt?