tisdag 23 september 2008

Hösten är nära

Igår shoppade jag lite! Kändes konstigt att köpa "vanliga" kläder... utan att tänka på att en stor mage ska få plats. Köpte en skitsnygg höstjacka och två par byxor. Jag bara älskar när höstkläderna kommer! Det är så skönt att bylta på sig lite efter en lång sommar. Sommaren är min favorit säsong, men klädmässigt så är det definitivt hösten!

Imorgon ska vi till Palma, så då blir det nog lite mer shopping kan jag tänka mig. Vi ska försöka oss på att ta ett passfoto till Oskar igen också. Igen också... kan man skriva så? Det gick ju inte så bra sist. Bebisarna måste ha ögonen öppna, och han var då bara 13 dagar tror jag, så det var inte så lätt. Vi får se om det går bättre denna gången!

Just nu ligger Oskar och sover i sin säng. Han måste drömma en himla mycket för då och då rycker han till så både armar och ben flyger i luften. Han gör alltid så när han sover. Dessutom "pratar" han mer i sömnen än när han är vaken tror jag... Undra vad dom kan drömma om dom små liven? Nej, nu ska jag nog också i säng. Jag är trött och man vet ju aldrig hur natten kommer att se ut. Även om han sover väldigt bra för det mesta så är det väldigt olika hur ofta han vaknar för mat och hur länge han äter, och hur tidigt han vaknar!

Inga kommentarer: