onsdag 11 juni 2008

Snart kommer spökena!

Idag gick jag inte ur sängen förrens klockan 12. Och efter att ha sovit nästan 11 (!!!) timmar kände jag mig äntligen utvilad och pigg... i ungefär tre timmar... sedan höll jag på att dö av trötthet igen. Kan man vara för trött för att ta sig till apoteket fem minuters gång väg här i från för att hämta upp sina järn tabletter? Det borde ju inte vara så jobbigt. Men det var det! Tog mig många timmar innan jag släpade mig dit, och när jag äntligen tagit mig dit så hade dom inte tabletterna. Så nu måste jag upprepa den här proceduren imorgon igen.

Pratade med mina små brorsdöttrar idag. Dom ska snart komma och hälsa på mig! Om 10 dagar närmare bestämt. Hoppas verkligen att vädret blivit bättre när dom kommer, för att ha två små energiska spöken springande runt inne i huset i två veckor skulle nog inte vara så kul för varken dom eller oss.
Jag frågade vad dom ville göra när dom kommer och dom sade leka med hunden och bada med hunden. Jaha, så populär var jag!

Inga kommentarer: