söndag 1 juni 2008

Tillbaka

Tre dagar utan att skriva... oj, oj, oj. Har fortsatt vara väldigt trött och har helt enkelt inte orkat. Men annars är allt bara bra!
I går kom mina föräldrar på besök för att stanna i en vecka, roligt! Idag har jag och mamma varit på marknaden, mindre roligt. Jag har aldrig tyckt om att gå på marknader... alldesles för mycket folk. Tycker om att gå dit för att köpa frukt och grönt, men resten kan kvitta. Men det är mysigt när mamma är här förstås. Imorgon är det lyx dagen, åh vad skönt det kommer bli att spendera en hel dag på ett spa! Pappa och N ska i väg och spela golf, vilket jag i och för sig är lite avundsjuk på, men man kan inte få allt.

Mamma och pappa tog med en massa bebis grejer, sängkläder, bärsele, kläder... Så nu har vi massor! Har gått igenom allt idag, det var som julafton. Nu vill jag att lilla killen ska komma ut så jag kan prova alla hans kläder!
Lovar att skriva snart, men kanske inte i morgon för då är det relaxing time!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och idag har det gått 5 dagar sen sist :P