söndag 8 juni 2008

Fotboll och mage

Idag var det dags för ny magbild igen. Oj vad veckorna går fort! Jag känner mig själv dubbelt så stor som för två veckor sedan. Det är jag förstås inte men lite skillnad är det nog allt.
Vad jag förstår så är det vanligt att nu börja känna hårda sparkar mot revbenen och så, eftersom bebisen nu börjar få lite mindre rum där inne. Det har jag inte gjort ännu, men visst blir sparkarna hårdare och dessutom känner jag dom längre och längre upp så det är nog bara en fråga om några dagar tills han får in en fullträff.

Nu har fotbollen börjat. EM 2008. Kul tycker jag! Ska försöka se så många matcher jag bara kan. Jag har gjort shower i så många år och missat så många stora matcher, så det har jag tänkt att jag ska ta igen i år.
Undra om min pojk kommer att bli en fotbolls spelare... Det är nog större chans att han blir musiker kanske, som sin pappa... Eller så blir han något helt annat, någon slags professor eller något sånt. Hmm, spännande!


v25+1

v27+1

Idag hade jag inte samma linne på mig för korttagningen. Eller egentligen är det det, bara en annan färg! Det känns som om magen börjar lägre nu, och att den även går högre upp. Visst ser det i alla fall ut som om den börjar lägre?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är skillnad :)