måndag 9 juni 2008

Upprepningar

Imorgon är det dags att gå till doktorn igen. N säger att vi inte behöver gå eftersom han lika gärna kan säga allt som doktorn kommer att säga; det är viktigt att inte dra på sig förkylningar, jag ska äta mycket saker som sardiner och tonfisk, ska gärna dricka actimel varje dag. Sedan kommer han att fråga när jag är född, vilken vecka jag är i, fråga vilken medicin jag äter... Ja allt det där han alltid gör!
Vi ska förstås gå i alla fall, spännande att se om något nytt kommer upp.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Tänkte bara säga hej, för jag vet hur mkt en kommentar betyder! Hittade din blogg för ca 2 veckor sedan, och jag tittar in här varje dag nästan. Jag är själv i vecka 15 och mitt stora nöje just nu är att läsa om alla andra som är med barn.

Du har en jättefin mage!

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Kul att höra! Lycka till med din graviditet!