fredag 13 juni 2008

Besatt

Igår kväll när lillen sparkade och vände sig och höll på bestämde jag mig för att filma det. N missar det ju alltid! Vet inte varför, för jag tycker han bökar runt hela tiden... Nu fick han i alla fall sett det. Det är så häftigt tycker jag, när han vänder sig om och hela magen går från en sida till den andra.
Han verkar inte ha speciellt mycket plats där inne nu, han sparkar ju precis hela tiden. Hur ska han klara nästan tre månader till där inne, och dessutom bli mycket större?!? Det är väl då det börjar göra ont för mig kan jag tänka mig.

Jag älskar fotboll! Jag tycker väl egentligen om den mesta sporten, men följer sällan något. Anledningen är att när jag väl börjar följa något så blir jag så inne i det att det går före allt annat, blir helt besatt. Därför tittar jag bara när det är EM, VM, OS och liknande. Det får räcka! Idag tittade jag på Holland- Frankrike, vilken match. 4-1 mot Frankrike, det är bra! Ser väldigt mycket fram emot att se Sverige- Spanien imorgon, det blir kanske lite extra roligt när man är svensk och bor i Spanien.

Inga kommentarer: