lördag 14 juni 2008

Varmare dagar...

Nu är det bara 12 veckor kvar... japp, 12 veckor! Tycker det har gått helt sjukt fort. Har en känsla av att det kommer gå lite långsammare nu de sista veckorna, det är väl alltid så när man börjar räkna ner.
Nu väger vår lilla bebis runt 1 kg, inte dåligt.
Barnrummet får vänta en månad till innan det blir inrett. Först ska vi få besök och sedan ska jag en sväng till Sverige. Alltid kul att ha något att sysselsätta sig med de sista veckorna. Det finns ju en chans i och för sig att jag känner mig alldeles för tung och svettig för att inreda ett rum, men den chansen tar jag. Han kommer ju ändå att sova i vårt rum de första månaderna.

Sommaren har äntligen satt igång! Det har varit sol med vita (!) moln i några dagar nu, vilket är perfekt. Sol utan några moln här blir ju lätt väääldigt varmt. Jag kommer ihåg att jag drömde i början av graviditeten att allt jag gjorde i slutet var att sitta i poolen och ville inte röra mig därifrån. Den perioden kommer nog att börja snart, så om jag inte skriver kan det hända att ingen får upp mig från den sköna, svala poolen!

Inga kommentarer: