tisdag 7 juli 2009

Snacka om dålig kvalitet!

Jag tror det var två veckor sedan jag tog en långpromenad. Men idag när det åtminstone var en skön bris ute tog jag igen det. Jag och O var ute och gick i tre och en halv timma. Det var underbart att se något annat än vårt hem och vår pool. Jag passade på att fynda lite på rean också, alltid kul.

Den fina solskyddsdräkten jag köpte till O innan sommaren, är inte så fin längre. Det var verkligen dålig kvalitet. Den blir större och större för varje dag och skyddar från solen gör den nog inte alls längre.
Dags att köpa en ny!


Jag överdriver inte när jag säger att jag skulle kunna få på mig den! Jag kommer dock inte bevisa det här.

1 kommentar:

Jempajenny - tävling i bloggen just nu! sa...

Vilken liten söt rumpa som lyser igenom!

Det verkar verkligen vara kass kvalité...