onsdag 1 juli 2009

Vänner i generna

Kan det ligga i generna att tycka om vissa tv program? Då pratar jag inte om Teletubbies, för nej, så himla bra tycker jag inte att den är. Jag pratar om "Vänner".

Jag och N älskar Vänner, det finns absolut ingen serie som är bättre och det kommer nog tyvärr aldrig göras någon bättre serie heller. Vi har sett alla avsnitt fler gånger än vi kan räkna.
Saken är den att vi har inte tittat på Vänner speciellt mycket då O har varit med. Men när serien ibland dyker upp på tvrutan och musiken börjar spelas, så blir O alldeles tyst. Det spelar ingen roll var han är, vad han gör, om han gråter eller är glad, han stannar upp och lyssnar och tittar intensivt.
Precis som jag och N!

Kanske är det för att jag tittade på Vänner så mycket när jag var gravid, han känner igen låten. Eller så ligger det helt enkelt i generna.

2 kommentarer:

Larubsson sa...

Klart det är så :)

Lina sa...

hejja vanner!!! Alskar den serien! Kommer du ihag va stolt ja va nar jag kopte boxen i danmark?? Och kommer du ihag min kompis som ocksa kopte den och skrev med cd penna pa en sida av alla skivor, synd om henne saklart men anda.. haha!