söndag 26 juli 2009

Uppdatering

Temperaturen har gått tillbaka till sina 35 grader, och helt plötsligt känns det riktigt behagligt. Vindarna har vänt och i stället för att det känns som om den slår en i ansiktet av hettan så är vinden riktigt skön.

Idag har det varit storstädning här hemma. Det vill säga jag och O höll oss utomhus medans N svettades och srubbade i lägenheten. Vilken lyx!

Anledningen till storstädningen, för utom att den verkligen behövdes just nu, är att mina föräldrar kommer i morgon natt. Dom kommer stanna i två veckor och det ska bli så skönt!
Just nu känns det lite som om alla dagar ser likadana ut, så jag behöver ha någon här som kan underhålla mig lite. Och så kanske jag äntligen kan få en välbehövlig sovmorgon!

O har somnat lätt som en plätt sedan jag gav den senaste uppdateringen. Inte i vagnen, utan i sin säng. Så nu går det helt plötsligt lätt att söva honom i hans säng på dagarna, det som absolut inte gått på väldigt länge. Han är en konstig kille. Han har även gått från att sova 10,5 timmar på natten till att sova knappt 9 timmar. Och ändå sover han inte längre än vanligt på dagen. Just nu känns det som om jag behöver mer sömn än O. Som sagt, konstig kille!


Men alldeles, alldeles underbar...

2 kommentarer:

Linda sa...

Så otroligt söt han är! Jättefin bild på O! :-)

webmosterhelene sa...

Hej,
hittade hit via Linda och lilla William. Har själv en 10.5 månads son som heter Aston :-)

Söt pojke ni har!

/Helene