tisdag 30 juni 2009

Varför?

Nu har jag skrytit till flera om hur bra O har sovit det senaste. Han somnar mellan halv åtta och åtta, och vaknar lite olika men det senaste runt sju. Ibland med ett uppvak tidig kväll då han somnar snabbt efter att jag gett honom nappen.

Jag har verkligen försökt att inte berätta det här för folk, för varje gång jag gör det så ändras det ju. Men jag kunde inte hålla mig. Och vad hände?
För tre nätter sedan vaknade han säkert sju gånger på natten. I förrgår natt var han vaken i en timma under natten och igår sov han förvisso bra, men vaknade 5.30 igen.

Varför är det alltid så?

1 kommentar:

Larubsson sa...

Bra fråga , varför är det så? Här somande David nu och klockan är 22.15. han somnade innan men när jag skulle ta hans nappflaska som han höll i handen så vaknade han. Men jag tror det är tänderna som spökar, tand nr 7 är på G nu

Veronica