fredag 19 juni 2009

På tiden!

Idag har jag klippt mig. Jag kan säga att det var välbehövligt då jag inte klippt mig sedan oktober!!! Jag trodde nästan att hårfrisörskan skulle behöva klippa av allt hår jag hade, men hon verkade faktiskt inte speciellt förvånad över hur mitt hår såg ut. Jag tog det som ett bra tecken.

Det bästa jag vet är att klippa håret utan att det ser ut som att jag har klippt håret. Det vill säga att det ser lika långt ut som innan, bara mycket fräshare. Så där var det idag. Hon klippte några centimeter på längden och sneddade luggen lite då jag inte klarar att ha luggen nere här i varma sommaren i alla fall.

Jag är riktigt nöjd med min klippning. Om möjligt ser håret längre ut. Fast det är kanske inte möjligt. Att det kostade 9 euros var ju bara ett plus!

1 kommentar:

kuusk sa...

Då vet man vart man kan gå och klippa sej då! har ju inte ens sagt Glad midsommar till er idag, klockan e ju lite efter tolv men bättre sent än aldrig!