lördag 6 juni 2009

Utvilad

Idag vaknade O klockan 7.30. Gissa om jag blev glad! Jag vaknade flera gånger innan och kände i kroppen att klockan var mycket, men ville inte titta för jag ville inte missa en sekunds sömn!
Efter att ha gått upp runt sex i flera veckor nu kändes det som värsta sovmorgonen, så pigg och glad har jag varit hela dagen.
Det har däremot inte N, han mådde inte alls bra idag. Så jag och O var ute och promenerade, promenerade och promenerade lite till. Nu är jag fortfarande lika glad, men inte alls lika pigg. Kroppen värker. Och mamma har nog rätt när hon säger att jag inte ska promenera så där i flip-flops utan skaffa bra promenadskor. För mina fötter gör ont och jag har en blåsa under ena foten.

Planerna var att jag skulle gå och shoppa kläder idag, både till O och mig själv. Men det enda jag hade fått gjort när jag kom hem var att byta bikini underdelen jag köpte igår.
Det får bli en tur till Palma i nästa vecka istället. Alcudia är verkligen ingen höjdarplats när man vill shoppa loss.


Min nya bikini. Det blev en fin grön färg i stället för en tråkig svart som jag först tänkt. Det finns flera över- och underdelar så planen är att köpa en till av varje och sedan kan jag mixa och matcha. Den här känns stabil när jag springer efter O!

Inga kommentarer: