lördag 20 juni 2009

Jag har tappat stinget

De senaste dagarna har jag inte alls haft lust att skriva. Det är ju så ibland.
Jag har lyckats skriva något inlägg varje dag i alla fall, men vi får se det kanske blir några dagars uppehåll... Eller så kan ni berätta för mig vad jag ska skriva!

Tänkte bjuda på en bild på mitt sovande barn. Det här var ett par veckor sedan, för nu går det inte att sova med täcke. Annars ser det ut så här för det mesta. O gömmer sig i något. Täcke, filt, gossedjur. Och två fötter sticker upp. Alltid! Om jag försöker ta ner dom då han somnat så åker dom med en gång upp igen. Det här är när han sover i vagnen förstås, vilket han alltid gör dagtid. Men det händer ganska ofta när han sover i spjälsängen att han satt en fot mellan spjälorna, så att den sticker ut.
Jag hade något liknande när jag var liten (kanske inte så här liten dock), jag hade alltid fötterna utanför täcket, resten av kroppen skulle vara insvept, men fötterna skulle vara utanför. Det var faktiskt inte många år sedan jag slutade med det...


2 kommentarer:

Larubsson sa...

Haha, så har David sina fötter med. Ligger han i vår säng så är det någon av oss han trycker fötterna mot

Lina sa...

haha, en gang till! Japp, nu har jag fatt in snittsen! =) Vilken mysig bild med fossingarna ratt upp! Myysigt. A nar du skriver om poolen blir ja lite avis! Herregud det ar nastan juli och jag har inte badat an! Katatroooof! Keep up the good work med skriverierna! Jag vet va du menar, man tappar skrivlusten ibland, men sen hander de na kul som man bara maaste beratta om, typ jag o mina faglar. haha! Har du sett na shower? Kan man fa lite VIP info??? Kanske bast i mail. Kram kram