tisdag 23 juni 2009

Semester

Japp, jag tog semester från bloggandet i två dagar. Det var skönt. Nu är jag redo igen!

Antagligen kommer jag även få semester från barnpassningen. Ls moster med familj kommer och hälsar på dom i tio dagar, så han stannar nog hemma med dom. Dessutom kan det bli så att L och hans mamma åker en sväng till Sverige, och att Ls mormor och morfar sedan kommer hit i ett par veckor. Det kan alltså bli så länge som en månad! Jag kommer nog få L-abstinens. Men jag får hoppas jag kan träffa honom några gånger under tiden i alla fall.

Det har varit molnigt och regnat litegrand i två dagar. Det var riktigt skönt. Det behövdes för att rensa luften lite. Och det är skönt när det bara är ett par dagar så där. Nu är det fint väder igen, om än lite svalare och lättare att andas.
Jag och O har promenerat mest hela dagen. Badat och lekt hos L har vi också hunnit med!

L är inte så intresserad av sina leksaker där hemma, men allt som finns i Os leksakslåda är spännande! Speciellt de som O håller på att leka med förstås.

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Vi har härligt väder här så vi vet ännu inte hur det blir med utlandsresa. Men åker vi till Mallis blir du den första som får veta det :-)

Och så ska vi resa med lätt packning så vi kan packa takboxen full på vägen hem :-)

Ha det bra!

T