onsdag 3 juni 2009

Vatten

Det finns mycket som O älskar. Vatten är en av de sakerna som står väldigt högt på listan!
Det spelar ingen roll i vilken form; vatten på flaskan, havet, poolen, fontäner... Så länge det är vatten!





Okej, jag vet att det inte är något vatten på det här sista kortet. Men han kryper mot poolen. Kolla in minen!

Idag har jag äntligen skaffat batterier till kameran, och uppladdningsbara sådana. Det kan behövas när man tar mycket kort. Och 96 kort på en dag är väl ganska mycket?!
Skulle O kunna prata skulle han nog be mig att ta bort den förbannade kameran från ansiktet på honom. Som tur är kan han inte prata ännu, så jag fortsätter att klicka!

3 kommentarer:

Malin. sa...

96 kort e la inte mycke =) Så nu e de du som "trackar" honom med kameran. De e bra, då känner inte jag mig lika elak mot honom. Se nu till att ta massa kort som du kan skicka till oss, så vi får se va han hittar på.. Ha de jätte bra där nere i värmen.

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Ha ha, nej för dig är kanske inte 96 kort så mycket. Men på en och samma person??? Eller får Jonas stå ut med det oxå ;-)

//anna

Jempajenny sa...

*skrattar*

Här är en till som tar en massa kort. Agnes har helt börjat att ignorera mig när kameran tas fram. Många andra barn blir nyfikna och smilar upp sig när man fotar men inte Agnes, inte. Hon har väl lessnat!