söndag 7 juni 2009

Tänker tillbaka...

I dag har kusin K fått en liten pojk! Grattis!!! Fast det förstås, liten vet jag inte om han var. Hon som var så säker på att hon skulle föda ungefär tre veckor innan, fick istället gå över tiden tre veckor. Snacka om väntan, pust.
Dessutom fick hon göra akutsnitt, så ingen drömförlossning inte. Men hon fick vara vaken i alla fall, det måste ha varit skönt. Jag hoppas hon mår bra nu och skickar lite styrkekramar, är det någon i släkten som läser så får ni skicka dom vidare till henne.

Nu tänker man förstås tillbaka på sin egen förlossning. Om ni vill läsa om den kan ni klicka här! Jag läste den precis själv och tycker det är konstigt hur jag kommer i håg varje detalj av förlossningsdagen men knappt kommer i håg något av det första veckan jag hade O... Lite skrämmande, men jag antar att man var inne i ettchock och lyckorus. Jag vet inte vad det låter som om man läser historien. Om jag själv tycker att jag hade en bra eller dålig förlossning. Men jag ser den definitivt som bra och hoppas att nästa kommer bli likadan!


En av de första bilderna på O.

Inga kommentarer: