lördag 13 juni 2009

Gäsp!

Idag har jag massor att skriva, och många kort att lägga upp. Problemet är att jag orkar helt enkelt inte!
Anledningen till detta är förstås en liten pojk som vaknade 5.30 (igen) och sedan inte sovit mer än knappt en timma hela dagen. Det betyder i sig att jag har sovit 5,5 timmar och sprungit efter en trött och gnällig O mest hela dagen. 19.30 kollapsade han, ca en timma efter fick jag väcka honom för välling då han än en gång var för trött att äta middag.
Visst borde detta betyda att han kommer att sova minst till 7.30 imorgon? För att ta igen lite sömn liksom... Ja, drömma kan man ju alltid...

Jag har haft en väldigt bra dag, men jag har gått som i en dimma hela dagen. Inte nog med att O och jag varit trötta av sömnbrist, det har dessutom varit varmt. Visst, det är det väl för det mesta, men idag var det VARMT! Jag sitter här klockan nio på kvällen och svetten rinner, det är 30 grader ute ännu. Och då tycker jag i alla fall att det är varmt!

Så dom där roliga inläggen med fina bilderna, dom får vänta. I vanliga fall försöker jag lägga mig tidigt, försöker vara smart och tänka på morgondagen, men lyckas ändå inte komma i säng innan tolv. Nu har jag bara en tanke, och jag skiter i att klockan bara är nio. Nu ska jag sooooooova!

Inga kommentarer: