tisdag 4 augusti 2009

30 år ung

I går var en stor dag. Tyckte många andra i alla fall. Jag tyckte inte den var så hemskt stor och därför blev det heller inget stort party. 30 år fyllde jag.

Jag fick många fina presenter; en superliten videokamera (som förstås redan använts flitigt), mina favorit solglasögon från RayBan som jag ägt en gång förrut men tappat i kanalen (fråga inte...), klocka, örhängen, parfym. Och kanske den bästa presenten av alla: sovmorgon!!! Eftersom N jobbar varje kväll blir det jag som går upp med O varje morgon. Och när han vill gå upp 5.30-6 så blir det riktigt segt ibland. Så den där sovmorgonen var verkligen guld värd!

Jag hade en underbar dag med min familj, det vill säga O, N och mamma och pappa. Vi åkte i väg på utflykt i bergen. Det blev mycket körande, mycket gående, mycket iakttagande När kvällen kom var jag helt slut och hade inte den minsta lust att gå ut och fira något mer. Så jag stannade hemma, lade mig tidigt som vanligt och drömde sött över hur ung jag fortfarande är.

Eftersom N är 7 år äldre än mig så kommer jag alltid att vara ung. Så det så!

1 kommentar:

Linda sa...

Ett stort GRATTIS i efterskott!!! :-) Låter som du fick en massa bra presenter, och sovmorgon är verkligen inte helt fel. Det är man inte så bortskämd med.