tisdag 11 augusti 2009

Flygturer

Idag har varit en ganska lugn och skön dag. O har varit på bättre humör, även om han börjat bli riktigt arg när han inte får som han vill. Oj oj oj.

Det var sista dagen för mina föräldrar här idag. Imorgon tar dom flyget tillbaka till Sverige. Det har varit skönt med lite sällskap. Sällskap kommer vi dock fortsätta att ha för imorgon kommer Ns syster och Os två kusiner för att stanna ytterligare drygt två veckor.

Vädret är det inget nytt med, det är fortfarande runt 35 grader och inget regn. Vi hade ett par dagar med moln som kom och gick, men som sagt, inget regn. Så tur är det väl att jag ska till Sverige snart! Stackars O vet ju inte ens vad regn är! Idag har jag bokat resa, så om drygt tre veckor bär det iväg. För mig och O vill säga. Någon måste ju stanna här och arbeta.

Riktigt tråkiga inlägg har det blivit det sista. Jag har inte skrivit något roligt och knappt satt ut några bilder. Tråkigt, tråkigt.
På tal om bilder, jag skulle vilja göra en fotobok om Os första år. Någon som har tips på en bra, eller billig sådan?!

2 kommentarer:

Linda sa...

Känner igen det där med humöret... här finns det en till blivande 1-åring som blir arg när han inte får som han vill! ;-)

Roligt att ni bokat resa till Sverige! Själv hade jag gärna bokat en resa till Mallis istället och sluppit regnet! Just nu åskar det...

kram!

Larubsson sa...

Gå in på Fuji´s hemsida. Vet inte priset på fotobok men ett tips iallafall