fredag 18 september 2009

Äntligen en bild

Det har varit dåligt med det det sista. Lite konstigt för jag har tagit massor av bilder, men å andra sidan har det inte varit fullt med inlägg heller... Jag har inte haft ork eller lust helt enkelt.

Jag satt och bläddrade igenom lite bilder och konstaterade att första magbilden jag tog när jag var gravid med O var i vecka 18 (17+ några dagar) och det är precis vad jag är nu, så jag tänkte försöka ta bilder med nya bebisen på samma veckor.

Den här bilden är tagen förra året, men O i magen. Jag tyckte min mage var helt enorm här! Det var den ju absolut inte. Däremot växte den grymt mycket tills det var dags för nästa kort, två veckor efter. Vi får se om det blir samma denna gången.


Magen är vilket fall som helst större nu än vid förra graviditeten. Och nu ser jag äntligen mer gravid ut än tjock!

1 kommentar:

Jempajenny sa...

Vilken söt liten bebismage... Jag blir allt lite sugen på en, jag med!