söndag 13 juni 2010

Teknikens under

En Ipad vill jag ha! Vill ha vill ha vill ha!
Jag älskar min Iphone. När min man berättat innan att Mac är sååå mycket bättre än PC så tyckte jag nog att han överdrev. Aldrig att jag skulle kunna tänka mig att lägga så mycket mer pengar för att få en Macintosh.
Jag hade heller inga planer på att skaffa en Iphone. Jag och N skulle starta nytt abonnemang, men jag tänkte kanske en samsung eller så. Men N tyckte vi båda skulle skaffa en Iphone, så det gjorde vi. Lite så där impuls-köp. Det är vi bra på.
Aldrig att jag går tillbaka till en "vanlig" telefon nu! Som sagt, jag älskar verkligen min Iphone.

Och just därför tänker jag att en Ipad, en sådan vill jag ha! En sådan måste jag ha!

Men måste jag det? Är det som man hör, att det är som en stor Iphone, fast utan möjligheten att ringa förstås? Är det lite onödigt att ha båda då..?
Eller är det så att om jag nu vill ha en Iphone och en dator, så kan jag lika gärna välja att ha en Ipad istället för en PC?

Hmm, stora funderingar så här på kvällen...

Inga kommentarer: