lördag 16 augusti 2008

Babyshower

Idag hade tjejerna fixat en överrasknings babyshower för mig! Eftersom vi inte har babyshower i Sverige vet jag inte vad jag ska översätta det till... Vet inte om vi har något namn för det. Det är ju inte något man gör i Europa alls vad jag vet, så det var verkligen inte väntat!

N sade till mig att komma till våra kompisars bar klockan två. Eftersom han var där och jobbade några timmar tyckte jag inte det var något speciellt konstigt med det, så jag åkte dit. Där satt tjejerna med bord dukat med smörgåsar, drickor och ballonger. Det var jättekul. Speciellt som jag är väldigt uttråkad numera och inte träffar så mycket folk på dagarna.
Fick också en massa presenter, allt från en beautybox full med krämer och oljor för den lilla till kläder och skor och en massa annat. Roligt eftersom det var en hel del saker som jag själv inte skaffat ännu.

Kalas!!!

Massor av presenter till den lilla pojken.





Inga kommentarer: