fredag 1 augusti 2008

Shopping och trötthet

Även om min oro och mitt dåliga humör försvann under kvällen så fortsatte dagen inte bra. Jag kunde bara inte sova! Låg och vände och vred mig, var uppe och vandrade, tittade på tv, försökte sova igen... Det gick bara inte. Tillslut vid sex på morgonen somnade jag. Halv nio ringde telefonen första gången, jag var inte glad. Kunde inte somna om så jag gick upp. Har gått runt som en zombie hela dagen och försökt sova flera gånger under dagen utan att lyckas. Nu är klockan halv tolv på kvällen och jag är sååå trött. Hoppas verkligen jag kan somna i natt!

Har inte varit en speciell eventfylld dag idag, men jag var bara tvungen att springa in på Benetton och se vad som fanns. Det var slutrea, så jag var förstås tvungen att köpa lite saker till pojken. Tröjorna kostade 3€ styck och byxorna 6€, det gick bara inte att lämna dom! Jag tror verkligen nu att bebisen kommer att komma innan datumet vi fått (vad tror ni?) och köpte därför två toppar i storlek 50. Har bara kombinerad 50-56 storlek på andra kläder, vet inte hur stor skillnad det är. Jeansen, som var så grymt söta, och den tjockare tröjan är i storlek 62.
Konstigt hur lycklig man kan bli av att shoppa!


Om jag helt plötsligt försvinner från bloggen i några dagar så är det inte för att jag har dött av tristess och inte för att jag är inne och föder (tror jag inte i alla fall), utan för att min dator håller på att dö! Som ni kan läsa i ett tidigare inlägg i bloggen http://jagarpavagattblivuxen.blogspot.com/2008/05/extrema-datorer.html så har min dator varit med om mycket, men klarat sig riktigt bra. Tills nu. Dvd spelaren slutade att fungera för ett par veckor sedan, och nu, lite då och då så blir hela skärmen svart utan anledning. Jag får då stänga av datorn och ibland går den på direkt efter och ibland får jag vänta i timtal innan den fungerar igen. Förr eller senare kommer den inte att gå att sätta på igen, det är jag säker på. Och inte glad över!
Dags att försöka sova!

2 kommentarer:

kuusk sa...

låter ju som han kommer vilken dag som helst nu.. Liam kunde inte ´ha strl. 50 när han föddes, han kom ju också nån vecka tidigt, fick köpa lite kläder i strl.44! Är ju roligt att ha nått som passar i börjah, men sen tycker jag att det är bättre att köpa "en storlek större", dom växer ju ur allt jättefort! Du verkar klara värmen bra! så varmt nu...

Anonym sa...

Nära nu då :-)

Fina kläder!

Hälsn. "Endag" från tråden
på FL :)