tisdag 12 augusti 2008

Ge mig mat!!!

Jag är så trött på att vara hungrig! Visst var hungern värst i början, men sedan har den kommit tillbaka i perioder under hela graviditeten. Nu är jag inne i en sådan period igen.
Det är helt omöjligt att vara hungrig precis efter man äter en stor middag! Eller hur?! Ändå är jag det. Det kan inte vara hunger jag känner, men det känns exakt som det med undantag att det helt enkelt inte går bort av att äta. Så vad gör jag? Precis, äter hela tiden. Har inget val. Och det skulle väl inte varit så farligt om det inte var så att det är så grymt varmt ute och jag har absolut ingen matlust!
Fast om jag tänker efter kanske det är bra att jag har den hungerkänslan nu då... Annars kanske jag inte skulle kunna äta något alls.

Idag var den varmaste dagen hittills Närmare 40 grader, med en grym luftfuktighet! Jag, och alla andra, svettades som grisar! Jag måste ändå säga att jag klarade av det ganska bra idag. Visst, jag var tvungen att sitta i ett rum med aircondition på i en halvtimma innan jag kunde lämna huset för att göra ärende Och jag har druckit säkert 15 liter vatten och knaprat en massa is, och jag har hoppat i poolen och stått under den svalkande trädgårdsslangen. Men det är ju inte så konstigt, det är ju sommar.

Dags att äta igen!!! Suck.

Inga kommentarer: