torsdag 7 augusti 2008

Gratis är gott!

Nu har vi beställt saker från banken för poäng vi samlat på oss. Alltså kommer vi få dessa sakerna helt gratis! Vi kan hämta upp dom om 25 dagar ungefär, så det passar ganska bra. Roligare än att shoppa ju!!!

Babymonitor man kan koppla till tvn (om man vill...)


Resesäng



Kom på att jag glömde skriva vad lilla bebisen vägde vid ultraljudet i torsdags. Han blev där uppskattad till 2600 g ungefär, så helt normal. Tänk att han gått upp över ett kilo på 5 veckor... inte konstigt att man känner sig tung.
När jag ligger ner på sidan så sparkar han alltid som en galning, fötter och armar sticker ut hela tiden på vänster sidan av magen. Det är numera N's favoritsysselsättning att känna detta. Han tycker det är helt otroligt. Det tycker väl jag också, men jag känner det ju desto mer och är lite vanare vid det. Verkar inte som om han tycker om när jag ligger på sidan, men sorry, det finns inte så mycket att välja på.

Nu bakar jag igen! Just nu kokoskakor och det hinner nog bli en vaniljkaka innan kvällen är slut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skrives bra blogger. Interssant å lese. Kan du svare på et spørsmål? Hvordan legger du ut bilder midt i teksten? Jeg klarer ikke å legge ut bilder andre steder enn på toppen av teksten. Over overskriften. Kan du hjelpe meg med det. Hilsen en av dine leser.

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Visst! På "layout" har jag valt "ingen". Då kommer den som du säger på toppen. Har du skrivit texten så är det bara att dra bilden dit du vill, alltså klicka på bilden, håll in vänster musknapp och dra. Eller så lägger du in bilden först, och flyttar ner den ett steg så att du kan skriva över. Hoppas du förstår :-)