måndag 18 augusti 2008

Låg mage???

Igår hade jag varken tid att ta ny magbild eller att skriva på bloggen.
Ett av våra showteam hade fått stop på bilen på väg till kvällens show. Tyvärr var dom också väldigt långt bort. Suck, jag var den enda som var hemma och fick därför sätta mig i bilen och köra. Jag har inte kört själv utanför Alcudia på några veckor, tycker det är väldigt obehagligt att sitta så för länge och ännu mer obehagligt när sammandragningarna sätter igång. Så att sitta i bilen i en och en halv timma, på kvällen, var inte så lockande. Var dessutom tvungen att köra dom dit dom skulle, vänta på att showen var över och köra tillbaka i en och en halv timma. Jag har aldrig haft så många sammandragningar som jag hade i går kväll. Men det gick bra, och vem vet, det kanske satte igång förloppet lite?! Man måste ju vara positiv...

Idag är jag helt slut, ryggen värker en massor och magen värker en del den med. Tycker att han är lite mindre aktiv där inne idag, men det inbillar jag mig nog bara för att jag hört att det brukar vara så innan förlossningen startar. Jag lovar att om någon säger att man brukar få ont i vänstra öronsnibben dagen innan det är dags, så kommer jag få ont i vänstra öronsnibben!

v35+1



v37+2

Jag har känt att bebisen har kommit långt ner, och dessutom är det många som säger att magen ser låg ut nu. Men jag har mest tänkt att dom sagt det för att dom vet att det är nära nu... att man liksom "ska" säga det. Men nu när jag ser efter på korten så har nog formen ändrat sig! Eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

jo nog har magen din ändrat form! Den brukar ju sjunka mot slutet så :-) Får la hoppas på att det inte är allt för länge kvar då :-)