söndag 3 augusti 2008

Vad är det för dag idag, är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra hurra hurra. Hurra hurra hurra.

Okej, inte helt sant. Visst, det är min födelsedag, men det är också en helt vanlig dag. För det är så jag ville ha det! Hade inte brytt mig om att bjuda någon hit idag, var inte speciellt sugen på att göra någonting och dessutom väntar jag bara på någon annans födelsedag!

Jag och N gick i alla fall ner till hamnen på morgonen, vi satt på piren och tittade ut mot havet och hade en härlig frukost. Det var mysigt. Han grillade också god mat till mig på eftermiddagen. Nu är han i väg och jobbar och jag sitter, som vanligt, framför datorn. Vad skulle jag gjort utan min dator...
Förhoppningsvis har N en ledig kväll på tisdag så då ska vi ut och äta en god middag!

Det var också dags för en ny magbild idag, så här kommer den!

v33+1
v35+1


1 kommentar:

Marit sa...

Grattis, lite sent men.... Åh vilken mage! Stor kram!