lördag 3 oktober 2009

Är det helg?

Vad betyder lördag kväll för er?
Mys med familjen? Kanske med några vänner som är över, lite gott vin och lyxig mat?

Som bekant så är alla kvällar i veckan i stort sätt likadana för oss. N jobbar varje kväll och jag och O är hemma. Ikväll såg det faktiskt ut som om N skulle bli ledig, så vi planerade att gå ut och äta på restaurang och mysa. Men han blev inringd och fick jobba i alla fall. Och O somnade redan klockan sju då han bara sovit 45 minuter på dagen, både i dag och igår.

Så nu sitter jag här själv igen och funderar på att gå och lägga mig. Men så ser jag att klockan bara är kvart i nio. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Äta glass antagligen... det är det enda jag har energi att göra just nu.

Vet ni vad lördag kväll betyder för mig? Det betyder att det inte finns något kul på tv. Spännande va?!

Inga kommentarer: