fredag 23 oktober 2009

Färdig!

Nu är allt klart. Allt jag kan packa i huset är packat, endast vår resväska och Os leksaker får vänta tills imorgon kväll. Och allt jag kan städa är städat. Åh vad det är skönt att vara klar. Jag har nog aldrig varit så här förberedd med saker, normalt står jag med i stort sätt allt kvar sista dagen. Jag kanske börjar bli vuxen ändå!

Nu värker min kropp så att jag nästan gråter. Inte på grund av städning och packning utan av att jag promenerat lite mer än normalt idag. Aj, aj, aj!
För varje timma som går gör det ondare och ondare och nu gör det så ont så att det bränner. I ryggen, höfterna och ner mot benen. Tänk vad mycket pina man ska stå ut med för att få en liten bebis, precis som att man måste bevisa att man är tuff nog att klara att vara mamma.

Satelliten fungerar inte efter gårdagens storm och boken är utläst, men det kanske är bra, då kommer jag nog i säng tidigt i dag.
En dag kvar!!!

Inga kommentarer: