måndag 12 oktober 2009

Packa

Nu är det två veckor kvar till flytten. Knappt. Nu börjar det kännas som om jag har en del att göra, en del att packa. Och ändå vet jag inte direkt var jag ska börja. Jag försöker göra lite då och då istället för allt i slutet i alla fall. Min kropp, eller min rygg rättare sagt, klarar inte av det just nu. Och det är ju inte jättelätt att få saker gjort med lilla energi knippet här.

Lilla L och hans föräldrar (mest hans föräldrar skulle jag tro) bestämde sig igår för att flytta och flyga iväg här i från på torsdag. Vilket ger dom ca tre dagar att packa på. Klarar dom det så ska jag nog klara två veckor minsann!

Trots att det bara är två veckor kvar så har jag tråkigt. Jag räknar minuterna. Det gör N med. Det är så vi fungerar, att vänta och planera inför något är inte vår grej. Har vi bestämt oss vill vi göra det med en gång!

2 kommentarer:

Jempajenny sa...

Spännande med flytt! Hoppas dagarna går snabbt nu de sista veckorna.

Fyra nyanser av rosa sa...

Gud så spännande! Nu ska jag rösta på bebben i magen!