söndag 18 oktober 2009

Snart, snart!

Jag vet att jag lovade en magbild. Jag bad N ta en i dag, tre dagar sent, och nu när jag tittar på den ser jag att den är så suddig att den knappt är värd att sätta upp här. Den är tagen med mobilen, inomhus, i för lite ljus och för långt ifrån. Riktigt dålig alltså. Men jag bestämde mig för att sätta ut den ändå, för ska jag vänta att ta en till så hinner det säkert gå två veckor innan jag kommer ihåg. Storleken på magen syns ju i alla fall, och det är huvudsaken.



Jag vet inte ens om jag ska skriva v. 21+, eller om jag faktiskt precis avslutat 22 veckor. Hmm. Det spelar ingen roll, för i morgon är det efterlängtade ultraljudet, och då får jag säkert ett mer exakt datum (som jag ska försöka komma ihåg). Beräknad födelsedatum jag har just nu är 28e februari efter min uträkning och 23e efter barnmorskans.

Nu har ni bara några timmar på er att rösta här vid sidan om, om ni tror det är en pojke eller flicka, för imorgon vet vi!!!

2 kommentarer:

Larubsson sa...

Vilken fin mage du har! Spännande att få göra ultraljud imorgon, ska bli kul att höra vad ni väntar. Ska också till bm imorgon för att lyssna på hjärtljudet för första gången, går in i v 26 imorgon. Inte långt kvar nu. Det går så fort!

/Veronica

Linda sa...

Jättefin mage! Åh vad spännande med ultraljud! Det blir nog en lillasyster... ;-)