lördag 3 oktober 2009

Vårkänslor!

Ja, det är precis vad jag har. Vårkänslor.
Efter en alldeles för varm sommar och efter en alldeles för blöt september månad så har vi nu underbart väder, och det ser ut som om det är här för att stanna ett tag.

Det är sol men inte för varmt. Man kan ha jeans på sig om man vill, man kan sola och bada om man vill (jag väljer mest, eller bara, det första). Det är så där skönt i luften, så som det är på våren. Härligt med solen i ansiktet och ändå ha den friska, sköna luften.

Tre veckor har vi nu kvar på Mallorca, och jag längtar till Sverige, men det här vädret gör det verkligen lättare att stanna. Nu kan jag låtsas att jag är här på semester och njuta av sista tiden!

1 kommentar:

Snövita drömmar sa...

Och här är vädret hemskt! Fem grader plus, blåst och regn. Så njut av solen nu! Ha det så bra!