lördag 24 oktober 2009

Wish me luck!

Idag "råkade" jag höra någon som pratade om att klockan går tillbaka en timma i natt. Varför har jag aldrig kollsådant?
Skulle jag inte hört det så skulle åtminstone bara vara en timma tidig på flygplatsen, det är ju bättre än tvärtom.
Gissa om jag är glad att det är just i natt man vrider tillbaka klockan. Eftersom jag måste gå upp klockan fyra!

Imorgon bär det alltså iväg. Vi fick inget direktflyg den här gången, men det blir bara en timma stopp i Berlin, så det är inte så farligt i alla fall. Jag behöver inte hämta ut väskor eller så i Berlin, vilket är skönt, men jag blir ändå alltid orolig att första flyget ska bli lite försenat och att dom inte hinner lasta på väskorna på andra planet i tid. Det skulle inte vara första gången mina väskor inte når Göteborg samtidigt som mig...

Hej då Mallorca!

5 kommentarer:

kuusk sa...

Hoppas att du och o far en bra resa hem till sverige! hur gick det med loppisförsäljningen??!! massa kramar fran oss alla!

Linda sa...

Hoppas att resan hem till Sverige går bra! :-) Skönt att få sova en timma extra när man måste upp extra tidigt!

kram!

Fyra nyanser av rosa sa...

Hoppas att resa går bra! Jobbigt att flyga just när man ska hålla på och trixa med tiden, men så svårt är det väl inte att dra tillbaka tiden en timme i och för sig... ;-)

GRATTIS till flickan! Japp, nu blir ni den perfekta familjen. Särskilt om ni har vita tänder. Annars får ni fixa det tills hon kommer ut ;-)

Kram

Jempajenny sa...

Trevlig resa! Och välkommen hem till Svedala!

Larubsson sa...

Vill också önska en trevlig resa och välkommen till Sverige! Känner igen det onda du känner i kroppen och att samtidigt vara en bra mamma. Inte lätt! /Veronica