fredag 16 oktober 2009

Tillbaka

Nu är det väl dags för ett nytt inlägg. Jag skriver nästan bara på kvällarna då O lagt sig, och händer det mot förmodan något på kvällen så blir det inget inlägg. Som igår till exempel när kompis S var här på kvällen. Eller dagen innan, då N hade en ledig kväll och vi gick till vår favorit thai restaurang för en avskeds middag med Lilla L och hans föräldrar. Nu har dom flyttat till Tyskland (lycka till med allt!), men vi hoppas vi kan mötas upp någon gång i vinter.

O har dessutom blivit förkyld och har sovit dåligt vissa nätter. Han hostar och snorar men han har ingen feber och han är pigg annars, så det är skönt. Jag antar att det bara är att vänja sig vid förkylningar nu när hösten är på intåg. Eller är det vintern som är på intåg kanske?!

Här är det hösten i alla fall, det är kyligt på nätterna och molnen och vinden kommer och går. Det är fortfarande fint för det mesta men graderna går långsamt ner. Det är kanske bra för oss, så att vi vänjer oss.

Jag tror minsann att det är två veckor sedan sista magbilden också. Jag ska försöka få till en bild lite senare. Nu sover O och jag tänkte göra det samma!

3 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Ska bli kul att se lilla magen! Hoppas du mår bra och att flytten flyter på som den ska. Ha det så bra och kram på dig.

erica sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har!

Här har du en till mamma, 24 år med två små pojkar.
Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma
situation som man själv=)

Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat, älskar mat och det blir mycket recept och tips från mig! Men mest blir det snygg inredning. Lever med en hantverkare och vi har ständigt nya projekt! Barnens rum är vi extra stolta över, men varför sluta fixa när det finns tusen och åter tusen nya ideer?
En feelgood blogg helt enkelt!

Hit till dig kommer jag helt klart att återvända!
kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

Linda sa...

Ja visst blir det en lillebror här! :-) Åh vad spännande att ni också snart får veta. Jag tror O får en lillasyster!