söndag 20 juli 2008

7 veckor= 48 dagar= ca 1 och en halv månad kvar!

Idag var det dags för en ny magbild. Men jag var inte alls organiserad idag. Kortet blev taget från fel sida och jag har ett svart linne på mig... Jag vet att det kanske inte verkar spela någon roll, men det är sådant jag alltid stör mig på. Undra vad jag ska göra nästa gång nu, ska jag nu fortsätta ta på denna sidan eller ska jag gå tillbaka till den "vanliga". Hmm, jag får nog verkligen ta och fundera över detta.

Och det har jag tid med, för jag är ju ledig! Det är så underbart att gå hemma. N är ju hemma med mig hela dagarna och sedan går han vid 7-8 på kvällen när jag ändå är för seg för att göra något.

Nu är jag alltså inne i vecka 34, har mindre än 50 dagar kvar. Ibland kan jag inte bestämma mig för om det är mycket eller lite. Jag tycker tiden går fort och långsamt på samma gång. Jag längtar mer och mer för varje dag men tycker inte att graviditeten är speciellt jobbig ändå, inte så att jag funderar på att krysta ut honom just nu i alla fall!



v31


v 33

2 kommentarer:

Anonym sa...

En imponerande mage =)
Men du ser så smal ut i övrigt,, bara en magen.

Anonym sa...

Vilken fin mage du har! :-)

Ja, här finns en till som tycker att graviditeten går fort och långsamt på samma gång. Men mest fort tror jag. Skönt när man har en hyfsad smidig graviditet.