fredag 11 juli 2008

Sol och bad


Idag har jag haft en underbar dag med N. Vi bestämde oss för att åka till vår favoritstrand, Cala San Vicente, för första gången den här säsongen. Oj vad dåligt förresten, nästan mitten av juli och idag var första dagen där...
Det var i alla fall underbart. Jag blev inte så rastlös som jag trodde jag skulle bli. Det var en härlig bris så jag höll heller inte på att dö av värme, och vattnet var så klart och friskt som det alltid är där! En helt underbart avslappnande dag. Självklart brände vi oss båda, men det får man ta. Vi tog faktiskt på solfaktor 15... men då hade vi redan legat i solen i tre timmar så det hjälpte nog inte så mycket.

Imorgon åker jag till Sverige, och även om det ska bli skönt att slippa jobb, slippa att dö av värme och dessutom träffa släkt och vänner, så hatar jag att lämna N! Och dessutom ser jag inte alls fram emot flygturen, tycker inte om det i vanliga fall så kan tänka mig att det blir ännu mer långtråkigt och obekvämt nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur långt in i graviditeten får man flyga, är du ute i "sista minuten" eller är det fortfarande ok ett bra tag till?

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Det är lite olika på olika flygbolag. På sterling som jag åker med nu är dom inte så stränga. Fram till vecka 36 utan intyg och mellan 36-38 med intyg av doktorn!!!
Jag har med intyg vilket fall som helst, jag är inne i vecka 33 nu.