onsdag 9 juli 2008

Äntligen!

Idag har vi äntligen gjort en liten avstickare i Palma för lite kläd-shopping. Underbart! Och ännu mer underbart när vi märkte att det var super rea och det fanns hur mycket billiga kläder som helst. Jag fick tag på tre klänningar och ett linne för 10€ styck, och ytterligare en klänning för lite mer pengar. Nu har jag kläder att ha på mig!!!
Det är nog första gången jag kommer hem med ungefär vad jag planerade att köpa. Jag var bara ute efter klänningar, det är det enda jag tycker är bekvämt just nu. Så skönt när det inte sitter åt i midjan och dessutom är det så svalt och skönt... aahhh. Och så är jag lite allmänt besatt av klänningar, bara älskar klänningar, skulle nog gå runt bara i klänningar varje dag hela året om jag kunde. Fast då behöver jag ha sådana här klännings-shopping-dagar oftare, för jag vill ju inte gå runt i samma hela tiden.

Det har varit en fullsmockad dag, ganska så mycket jobb men den där shopping timman gjorde att jag glömde allt det andra, jag var överlycklig resten av dagen. Som ett barn på julafton.

Har haft massor av sammandragningar i dag, speciellt i kväll. Undrar om det är för att jag har flängt runt så mycket eller om det är något annat... Jag får väl hålla lite koll och se om det fortsätter. Har också haft en period nu igen då jag är hungrig hela tiden! Usch vad jobbigt det är att vara konstant hungrig när det är så varmt ute att allt man vill äta är glass, is och vattenmelon.

Klockan är nu ett, natten till onsdag, och jag ska lägga mig och sova. Och drömma om mina nya klänningar.

Inga kommentarer: