söndag 22 mars 2009

En ruggig spoiler!

Vad konstigt det är att helgen går så fort. Jag menar för oss som inte jobbar så där måndag till fredag jobb. Visst borde då lördag och söndag vara precis som vilka andra dagar i veckan...
Så vad har vi gjort? Loppis på lördag, thai på lördag kväll. Frukost och marknaden i dag. Precis som förra helgen. Underbart! Och solen fortsätter att skina.

I dag var vi också och tittade på en bil. Vi funderar fortfarande att sälja vår och en kille sade att han hade en bra bil att sälja. Först fick vi vänta en halvtimma innan någon dök upp. När vi sedan såg bilen fick vi hålla oss för skratt. Det var en riktig skitbil! Och inte nog med det, den hade den fulaste spoilern jag någonsin sett på. Jag önskar att jag tog ett kort på den, men jag kunde inte riktigt med att säga -Nej tack vi är inte intresserade av bilen men kan jag få ta ett kort på spoilern tack?!
Gud, jag kan riktigt se oss framför mig, åkandes i den där raggarbilen med vår stackars son. Öh, nej tack!

O blir bara gladare och gladare för varje dag. Han är världens underbaraste unge. Det är sant! Nu har jag hört från många att han liknar mig också. I början hörde vi bara att han såg ut som sin pappa. Det är konstigt det där, jag ser mer nu än innan att han ser ut som N, men så är det uppenbarligen inte.

Nu har jag lagat mat till O tre gånger den här veckan. En gång gick det ner, även om det inte var jättepopulärt. De andra två gångerna fick jag i honom två skedar och han höll på att spy. Jag som alltid trott jag var en ganska bra kock. I och för sig har jag smakat det själv och det var inte det minsta gott! Hur gör man god barnmat? Jag behöver verkligen tips! För mig är att laga mat utan salt som att äta som att äta pasta utan ketchup. Det går bara inte!

Inga kommentarer: