söndag 8 mars 2009

Framme!

Resten av resan gick bra den med! O var helt underbar hela vägen, inget gråt alls. Vi hade tur och fick 3 säten för oss själva på första planet och 2 säten på nästa. Det var skönt eftersom jag då kunde lägga ner O litegrand. Han sov dock inte mycket, men det spelade ingen roll då han var så snäll och glad.


På landvetter fick vi låna en sulky. Synd bara att vi inte fick låna en där det verkligen behövdes.

Det var så skönt att vara framme, jag var helt slut! Hela kroppen värkte. O var trött, varm och lite chockad när han såg sin pappa och grät en liten tår, vilket även gjorde N lite ledsen. Men efter en liten stund gick det hur bra som helst och dom är bästa vänner som vanligt.

Jag lämnade regn och snö bakom mig och kom fram till sol och värme. N åkte och hämtade favorit thai maten och vi myste litegrand innan jag stupade i säng.


Nej det är inte regn ni ser, det är solstrålar!

Jag vaknade med träningsvärk i armar och ben! Okej, jag är ganska så klen vanligtvis också, men den här träningsvärken hade jag verkligen "förtjänat".
Idag gick vi till hamnen och drack gott spanskt kaffe och åt god pa amb oli, och satt och stekte i solen. Det var ca 17 grader i skuggan och underbart. Vi har även suttit på vår nya balkong lite och jag har redan fått lite rosiga kinder! Lägenheten är härlig, varm och skön. Jag har packat upp en hel del och bara njutit. Har tagit en hel del bilder idag men jag sätter upp dom en annan dag. Jag vill ju inte göra er allt för avundsjuka på en gång!
Eller förresten, jo det vill jag. Så jag sätter i alla fall upp ett foto.


När det är så här soligt kan man få riktigt fina kort även med kameran.

Inga kommentarer: